Torsdag

2012-11-22 / 11:22:44
Idag va det foto på dagis. Vi vaknade halv nio.. hörde inte det sista larmet. Så fick stressa dit för att komma i tid skulle vara där 9. Kom i tid iaf ;) Det gick bra för fotografen att ta bild på kyle men när han skulle ta syskonbilden så blev det liiite jobbigare.. kian ville hela tiden tugga på leksaken han höll ihanden och när han sen tappade den så trodde vi att det skulle bli en bra bild men ja då börja han grina.. haha Men han fick nog till 1 eller 2 bra bilder tillslut iaf :)
 
Barnen fick vara kvar på dagis.. tänkt att jag skulle hämtat dom klockan 12 men de ringde och frågade om jag kunde jobba ikväll och då kan man inte säga nej.. Så jonte hämtar dom på dagis sen när han slutar. Så lång dag blir det för dom idag ändå.. gillar inte när de är där så långa dagar :( Vet att dom har skoj där och trivs men jag trivs inte med att ha dom på dagis så länge.. hade hellre varit hemma med dom varje dag. Men det skulle ingen av dom må bra av. Är sååå glad över att jag kunde ha kyle hemma så länge som det gick när jag va mammaledig med kian :) 
 
Så nu ska jag snart göra mat och sen ska jag vila en snabbis innan jobb :) 
 
(sitter vid datorn och har inga bilder här... så tråkigt annars med ett inlägg utan bilder...)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: