Onsdag

2012-11-21 / 17:40:53
Hallå hallå
Idag vaknade vi eller ja barnen.. redan halv åtta. Det är tidigt för dom ;) jonte slängde igen yttedörren och barnen vaknade :) Såå det va bara till att gå upp. La ett täcke och kudde på golvet så fick kian sin morgon välling där och kyle sin frukost vid bordet i deras rum medan de tittade på kalle anka. de uppskattades iaf. 
 
Annars har jag varit sååå himla trött heeela dagen, förstår inte? är det vädret kanske? eller håller jag på och bli sjuk? :(
 
Städade hela sovrummet riktigt ordentligt iaf och bäddade rent, så någon nytta gjorde jag iaf ;) Dammsög lägenheten också .
 
Nu ska jag snart göra kvällsmat, blir snabb kvällsmat varma mackor ,  Kyles förslag. 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: