Fredag

2012-11-16 / 11:15:49

Hallå!
Har rast just nu så passar på att skriva en rad eller två :)
Jobbade ju natt i onsdags.. Sov till halv tre i torsdags, sen åkte vi och handlade lite och på kvällen åt vi gokvällsmat :) helt okej torsdag.

Idag jobbar jag till kvart över fyra, sen hämta barnen på dagis :) ikväll blir det tacos till kvällsmat! Kim och olivia kommer nog hem till oss ikväll med för att kolla på film.

Imon ska jag jobb till halv två helt okej :)
Nästa vecka är rätt full.. Veckorna går så himla fort när man har mycket att göra.

Kyle har förresten lärt sig och skriva sitt namn på min telefon.. Han skickar en massa smileys och sen sitt namn till folk haha

Nu ska jag vila lite innan jag börjar igen!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: