Allt för längesen nu igen.

2012-11-15 / 02:41:48
Ja..jag måste bli bättre på att blogga. Jag tycker ju det är så roligt att kunna kolla bakåt vad som har hänt just den månaden osv osv.
Men det är så tråkigt med min design.. måste ha en ny. Trött på den jag har nu. 
 
Aja, barnen växer så det knakar. Kian är 15 snart 16 månader redan och Kyle 5 år. Herreguud. Kyle har börjat skriva jätte bra och är faktiskt intresserad utav det! Matte är inte hans starka sida (ännu förhoppningsvis) men är inte så chockad både jag och jonte är inte så duktiga på matte vi heller.. haha. 
 
Kian går bara hela tiden nu, han har börjat säga en massa ord också som mamma, pappa, katt (ka), kyle (kaakaa), lampa (bamp), hej då (baba och så vinkar han), bajs (basch), kaka, sova (nana), dä, titta, titta dä. 
Han sover rätt bra på nätterna somnar mellan 19-20 sover till 8-9 på morgonen. Kan hända att han vaknar för att han ligger fel, täcket har åkt av, ont i magen, för varm osv. 
Han har börjat på dagis med förresten, går super bra! Har dock ångest när jag lämnar honom för han är ju så liten.. men han är rätt stor i sig eller vad man säger. Han beter sig större än han är tycker jag :)
 
Sitter just nu på jobbet... jobbar natt idag. Börjar faktiskt redan bli trött brukar inte bli trött när jagjobbar natt.. men idag är jag. Kanske för jag har jobbat hela veckan och vet att jag ska jobba två dagar till innan jag får ledigt 2 dagar. 
 
Nej nu får jag avsluta för mycket och läsa annars ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: