Allt för längesen min kära blogg!

2012-07-17 / 18:29:31

Hejhopp!
Jätte jätte jätte längesen jag uppdaterade här nu ju! herregud.. Till och med blogg.se har ändrats ;)
Jag har inte haft så stor lust till o blogga.. som man märkte ;) men ska försöka bättra mig. Kul att ha sen ju! SOm alla andra gamla inlägg jag har sen kyle va liten.. jätte kul o gå tillbaka där och läsa hur han var i en viss ålder. :)

Iaf, kian fyller snart 1 år och kyle 5!! tänk kyle fyller 5 år iår!!! så himla sjukt att ta in.. han är fortfarande liten i mina ögon men ändå så stor.
Och Kian då ja han fyller snart ett helt år! har han redan funnits här så länge? Tänk så mycket man redan kan älska en människa?

Kian lär sig en massa nya grejer varje dag. Han har precis lärt sig säga mamma. Ibland säger han "mama, mammam, mamama, mammammam" Men det ser jag med som mamma ;) 

Om lite mer än 1 månad så börjar killarna på förskola igen, kyle har som sagt varit hemma med oss nu, han vägrade gå till förskolan nu när jag och kian har varit hemma, men vem kan klandra honom? det hade jag med gjort om jag hade vetat att min syster/bror va hemma o mös med mamma!

Hoppar lite här mellan allt som har hänt och som ska hända.. men men svårt och få med allt.

Just nu så sommarjobbar jag på ett äldreboende,samma som jag har varit på innan. Trivs jätte bra och har fått ett bra schema :)

Är ledig tills fredag sen jobbar jag helgen och hela nästa vecka.

Har även frågat om jag kan få jobba nätter sen efter sommarviket och det gick bra.. jag skulle kontakta henne så jag kan få gå brevid först. 

 

Har fixat klart killarnas rum också.. men det kommer ett annat inlägg om det istället så det inte blir alldeles för mycket text. Inte ens jag själv orkar läsa när det blir för mycket. Inte ens i sin egna blogg ;)

 

sååå nu ska jag kila, kian har bajsat ;)

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: