haha.. ja ;)

2012-04-19 / 11:26:21
Det går ju bra det här ;) hahah.
Men ärligt.. har glömt bort den här bloggen lite nu.
Sen jag skrev sist så har det hänt en hel del...

jag har opererat bort min gallblåsa, fick för många gallstensanfall så den fick åka bort :)


Kian kan ta sig fram jätte bra, snart kryper han med. Han kan resa sig upp på knäna , snart reser han sig upp påerna också!

Han kan sätta sig upp själv...klappa händerna, ropa på en, äter jätte bra, och charma alla ;) .
Har säkert missat jätte mycket nu men iaf..
Han fyller även 9 månader om 2 veckor, tiden går som sagt FÖR SNABBT!!

Kyle är ledig från dagis än så länge.. han får börja sen när Kian börjar, han vill verkligen inte gå dit, han vill vara hemma med oss så då får han det :) tänker inte tvinga honom till dagis medans vi är hemma.

I sommar ska jag jobba från juni-augusti. Sen ska jag plugga klart till undersköterska, och sen blir det till att jobba som timmis och kanske plugga några ämnen under tiden. (man måste jobba som timmis inom äldreomsorgen ibörjan för att få fast jobb, man måste jobba ihop 720 dagar sammanlagt.. )

Jonte fyller snart 25 hela år, får se vad vi hittar på då ;) hihi.

Ja där var nog en snabb uppdatering om allt.. :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: