Glömde nämna i förlossningsberättelsen hur...

2011-09-18 / 14:58:20

img_3204 (MMS)

Glömde nämna i förlossningsberättelsen hur bra stöd jag fick av Tintin hela dagen från jag fick värkar! Jag skickade sms till henne och frågade ifall hon kunde komma dör jag började få ont och jonte o kyle var och fiskade eller något så ville inte vara själv. Men hon kom och sen när vi storhandlade så påminde hon mig hela tiden om att andas.. Sen  när vi kom hem och jag slulle bada så satt hon med mig och klockade varje värk!  PLUS att hon städade hela lägenheten när vi låg på BB för att slippa det när vi kom hem.. Helt underbar!! <3

Kommentarer!
Postat av: Tintin

iiiihi <3

I did it for you. Det vet du!

Kommenterat - 2011-09-18 / 16:57:32
Postat av: Malin

Så snällt :) Mormor, Morfar och Jessica städade vår lägenhet under tiden vi låg på BB. Jessica följde även upp till förlossningen och var vaken i över ett dygn. Skönt att vi har en så bra familj och vänner ;)

Kommenterat - 2011-09-18 / 23:47:28  | URL - http://ourhappydays.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: