4 September

2011-09-04 / 22:05:02
Gooodkväll!
Den 4 september idag alltså.. redan gått 4 dagar i september :O..

Iaf, i helgen har vi gjort en maaassa.. i fredags så var jag ute och åt pizza med michelle, nathalie, bekke, tintin och martina, sen gick vi vidare (läs åk;)) hem till michelle och spelade lite sällskapsspel vilket faktiskt är riktigt skoooj! haha.
Sen gick jag hemåt för fick så fruktansvärt ont i huvudet.. så somnade nästan direkt när jag kom hem..

Igår så var det kalas för Neo som blev hela 4 år! Fick lite korv med bröd samt tårta. Kyle hade såå skoj, Kian sov när vi kom dit men vaknade senare är chockad att han inte vaknade tidigare med alla barn där ;)
När han vaknade fick han äta lite sen så låg han mest och mös.
Kom hem och hade en övertrött bebis och en trött storkille med, kyle somnade rätt tidigt innan 21, och kian lite efter nio heeelt slut var han!

Kyle har blivit förkyld med.. stackaren.. får se vad de säger på onsdag för då ska han göra hörseltestet vet inte hur de gör om dom är förkylda?

Idaaag då har jag och kian varit på eurostop med tintin och michelle, hittade 2 bodys och 1 par byxor till honom i st 62 som jag snart måste börja klä honom i , han har en liten tjockismage ;)

Just nu sover båda två och jonte spelar tvspel, vi skakolla film alldeles strax hoppas jag sen sooooova! imorgon börjar allvaret igen ^^
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: