16 September

2011-09-16 / 11:06:14
Helluu,
Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Men hinner inte på dagarna längre och på kvällarna är jag för trött ^^ Men iaf.. Sen sist så har det väl inte hänt så jätte mycket.. Kyle har varit på hörselkontroll och det såg bra ut, samtidigt vägde o mätte vi kian, han hade gått upp 260 gram på en vecka Samt växt en halv cm.. Nästa vecka ska vi dit igen :) Varit på busfabriken med Malin och Neo med :) pojkarna var helt svettiga efteråt :p Kalas hos gabriel har vi med varit han fyllde hela 8 år! Sen har vi ätit mat hos Mona med..

Ja det är väl det..^^ skriver på telen nu medans jag vilar lite, har blivit jätte förkyld.. Har tjock hals och lock i öronen :(
idag la jag kian för första gången själv i hans säng precis innan han somnade för att se ifall han kunde somna själv och det kunde han! pluus att han är för stor för vissa tröjor i st 56, ååh han börjar bli stor!

idag ska jag till vallås för att hålla tintin sällskap på hennes lunch Sen vet jag inte vad som mer händer idag.. Typ kolla film och sova..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: