Dag 1 - igår

2011-10-04 / 10:35:38
Första dagen helt avklarad, dock gjorde jag ett misstag och köpte kaffe på stan som tydligen hade vaniljsocker i...aja man lär ju sig med tiden sägs det!

Annars gick det väldigt bra igår, åt ägg och bacon till frukost, och kålpudding till kvällsmat, väääldigt gott och mättande :)

Snart ska vi äta frukost här också lite sent dock..

Kian sover fortfarnade den lilla sömtutan! hör hur han snarkar där inne.. Han somnade redan vid 8 igår kväll, vaknade runt 00 för mat och somnade om halv två igen och sen vaknade han runt 6 men somnadeom redan kvart över och ha rinte vaknat sen dess. Kyle är redan vild och hoppar på soffkuddarna som vi har lagt undan från den förra soffan. Jag bara finns hahaha är för trött för att göra något annat än så länge.

Idag blir det köttbullar, brunsås och coleslaw (utan morot) till middag! gooooott.
Kommentarer!
Postat av: Michelle

Jag önskar dig ett stort lycka till på din resa mot en hälsosammare livsstil! När man ser dina gamla bilder så har man svårt att tänka sig att du var så fruktansvärt smal. Det är nästan för smalt kan jag tycka nu i efterhand! men så länge du blir hälsosam och mår bättre så är det ju det som är viktigast. :D

Kommenterat - 2011-10-04 / 21:25:09  | URL - http://michellehasselberg.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: