30 oktober

2011-10-30 / 13:12:02

Goddagens (skriver från telen)
Vaknade halv sex imorse redan.. Hade så sjukt ont i magen tror det har med gallan att göra :/ får kolla upp det!
Kyle kom upp och frågade varför jag inte sov.. Sen gick han tillbaka till sängen och somnade om när han hade fått svar haha. Sen vaknade kian halv åtta och ville ha mat sen somnade han om ett tag efter och då vaknade kyle. Så hade jag inte haft ont i magen hade jag fått lite sovmorgon :p
Tänk om man inte hade vridit tillbaka klockan i natt så hade kyle sovit till halv tio och kian halv nio.. Det måste ha varit rekord iaf för kian.. Det var det iofs ändå.. Han sov 11 timmar i rad nästan!
Och ny sover han igen min lilla farbror!

Han somnar jätte fint i sin säng själv nu.. *peppar peppar* så får hoppas det håller i sig!

Idag ska vi plocka upp och sen bara ta det lugnt.

Började sticka på en halsduk till kyle igår haha har inte stickat sen jag gick i 9an typ.. Men ja det var som att cykla ^^
här kommer en bild:

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: