3 oktober

2011-10-03 / 15:00:00
Nuu gäller det!
Idag, måndagen den 3 oktober så börjar min viktresa neråt, från att ha varit gravid 2 gånger och inte direkt brytt mig om vad jag har ätit så ska jag nu börja min viktresa neråt, 15 kg ska bort! Gärna mer.. det vill man iofs alltid haha, men 15 ska bort iaf!
Så det jag ska göra är att dra ner på allt socker jag äter heela tiden, mindre portioner och nyttigare mat, mindre kolhydrater. Ingen pasta, ris eller potatis!
Får se om min mage mår bättre med mindre kolhydrater.. lite kolhydrater kommer jag ju äta men absolut inte så mycket som jag gör nu. Förhoppningsvis mår min mage bättre och gör den det så gör jag det ;)
Kommer uppdatera resultat varje vecka i början så jag själv håller lite koll med om det är något jag måste ändra osv..
Träna får jag ju inte göra förens nästa månad men börjar med att dra ner på socker och kolhydrater till en början ;)
Ut och gå och pw kan jag och ska jag såklart göra :)
Motivationen!! :
Kommer ju aldrig få de formerna jag hade när jag var 18 och ungtupp.. o ingen mamma,  det vet jag.. men önska kan man ju ;) och man kan ju komma i någon liknande form iaf. :)
Önska mig lycka till nu! :D
Kommentarer!
Postat av: Tintin

ungtupp :(ahaha

unghöna annars! hähä

lycka till!

Kommenterat - 2011-10-03 / 23:00:54
Postat av: Jessica

Heja heja Nina!! Detta kommer du klara!! :) bara jag som oxå ska komma igång!! Men har hållt mig på ungefär samma vikt nu ett tag!! Jag HEJAR på DIG!!! <3<3<3

Kommenterat - 2011-10-06 / 18:23:07  | URL - http://Jezziez.blogspot.com
Postat av: Jessica

Heja heja Nina!! Detta kommer du klara!! :) bara jag som oxå ska komma igång!! Men har hållt mig på ungefär samma vikt nu ett tag!! Jag HEJAR på DIG!!! <3<3<3

Kommenterat - 2011-10-06 / 18:23:32  | URL - http://Jezziez.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kör hårt Nina! Både jag, Kaupan och Michelle är ute mer än ofta och traskar! Ofta Pw, så bara hojta om du vill ha lite draghjälp för att komma ut! Har du råd/tid och vilja kan du hänga med mej till friskis med och köra indoor walking. Som power walk fast bättre för knäna! Kör hårt!

Kommenterat - 2011-10-10 / 17:57:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: