24 Oktober

2011-10-24 / 10:40:16
Godmooorgon på er!
Idag har vi sovit gött! Kian somnade för natten runt halv nio och vaknade halv fem för mat.. sen tog det ett litet tag för honom att somna om men han somnade om innan halv sex iaf och sov till 9 :)

Nu leker han i sitt babygym som han ääääntligen gillar att leka med! Kyle hoppar runt bland en massa kuddar.. jag har precis ätit frukost och ska starx börja plocka undan lite granna sen ut och gå en runda nu när solen lyser!

Igår var vi hemma hos Mona och åt maat, hon hade fixat lite extra grönsaker så jag och jonte kunde ha något tillbehör. Och till efterätt åt vi lite glass faktiskt.

Idag vägde jag mig också som varje måndag hittills.. upp 1 kg.. tror det har att göra med att jag snart ska ha mens. Men ja jag mätte mig också och där har jag iaf minskat.. så det är ju positivt ;)
Kommentarer!
Postat av: Michelle

Ja innan mens är man ju rätt svullen, man ska inte stirra sig blind på vågen som du säger utan måttbandet är ju det som verkligen räknas! Så lycka till!

Kommenterat - 2011-10-26 / 11:32:12  | URL - http://michellehasselberg.blogspot.com/
Postat av: Ann/mamma

Håller med Michelle :)kul för dig M, eller hur..haha. Iaf, måttband är det som bäst visar verkligheten. En liten fågel kvittrade att du nu äter annat? Puss gumman :D

Kommenterat - 2011-10-27 / 19:25:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: