18 Oktober

2011-10-18 / 09:18:02

Godmorgon, här gjorde vi morgon halv nio.
Inatt har kian sovit bra han somnade för natten halv tio och vaknade fyra igen för lite mat han somnade snabbt om igen därav ingen rap.. Så 1 timma senare börja han gnälla så jag tog upp honom så han fick ligga på mitt bröst och då kom en rap och strax därefter börja han snarka :p

Nu myser vi alla framför tvn.. Jätte mörkt och tråkigt väder ute :( regnar gör det också.

Igår bakade jag en limpa bröd som man kan rosta! :D blev gott iaf.
Sen kom michelle hit en sväng också :)

Kollade även på Crazy stupid love igår kväll.. Den var inte såå bra som jag trodde att den skulle vara :( men den var ändå bra.

Nej nu ska vi göra lite frukost!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: