15 Oktober

2011-10-15 / 11:52:38
Hej hopp!
Solen skiner och jag är pigg! Kyle är pigg, men jonte och kian är tröttisar ;) haha.
Kian somnade igår runt kvart över sju och kyle lite innan åtta, rätt tidigt för att vara dom men ja jag fick kolla på idol ;) haha. Otippat att Denise åkte ut dock.. troddde verkligen inte det..

Jonte kom väl hem runt halv 5 tiden, han hade varit hemma hos Benjamin och spelat lite. 
Jag somnade innan 23 så det var skönt, kian vaknade inte förens halv fyra!!! Så några timmar fick man sova iaf, men han somnade dock inteom förens 5 sen, men det gjorde ingenting han var så mysig såååå! Sen vaknade han inte förens halv tio igen.
Men nu sover han igen sen 20 minuter tillbaka :)

Han brukar somna runt denna tiden och sova 3 timmar.. sen vara vaken tills han ska sova för natten, min stora kille :)

Iaf, idag ska vi städa ordentligt, fixa tvätten osv.. sen ska vi ha myslördag.
Äter inte så mycket kollisar nu på dagen för ska äta jordnötter kväll ;) haha, de har typ 14gram kollisar per 100 gram, så inte sååå jätte myckt :D

Till middag/kvällsmat blir det pizza! (lchf) så klart :)

Nej nu ska jag sätta på liiite musik och börja städa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: