10 Oktober

2011-10-10 / 10:16:50
Godmorgon!
Rätt lugn natt och morgon idag, jätte skönt efter helgen :)
Kian och Kyle somnade runt 20 igår kväll, Kian vaknade väl halv fyra för mat och somnade snabbt om igen och vaknade nästa gång vid 8 samtidigt som kyle. Men nuu sover Kian igen och Kyle kollar på scooby doo, jag satte mig här med en kopp te så länge. :)

Idag ska vi städa och lämna tillbaka inhaleringsmaskinen till sjukhuset.. får se ifall dom kollar på Kian och se så han är bättre eller hur det nu blir.

I helgen Så var vi hos Nathalie och firade henne, de bjöds på kladdkaka men jag tog inget , inte ens en liten bit ;) .
Får ju inte bli för mycket.. åt ju godis den dagen också! Drack nästan 2 glas vin så är nöjd, vägde mig i söndags så hade jag gått ner lite till, men sockret kommer väl läggas på nu i veckan eller något ^^..

Iaf så har jag vägt mig idag med efter en vecka, och resultatet är minus 1.6! Så sen jag köpte vår våg för typ 3 veckor sen så har jag gått ner 2.6 kg :) Klart nöjd är jag! Mäter mig ju också.. men de tar jag varannan vecka ist.

Nu ska jag dricka upp mitt te och bara ta det lugnt medan kyle är lugn och kolla tv och kian sover!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: