Godkväll

2011-11-30 / 23:16:21

Helt slut är jag nu! Sitter här i soffan och avslutar dagen med en kopp te.

Har städat som sjutton! Storstädat, vårt sovrum, vardagsrummet, hallen, toa, badrum och kök!
Hängt upp julgardinerna i köket, nya dukar, skrubbat alla lister och tapet där det var handavtryck ;) tvättat fönstrena från handavtryck, och tvättat kattlådan!
Medans jag städade sovrummet fick kian ligga i sängen och kolla på sin mobil, vilket var väääldigt uppskattat :D

Gjorde sen kvällsmat så maten var klar tills Jonte kom hem för han skulle sticka snabbt igen och ha spelkväll med sin förening ;)
Bakade även en kaka jag och Kyle.
Sen badade han och sen la han sig och lyssnade på lady och luffsen :)

Kian sprattlade och pratade med sina vänner i babygymmet under tiden vi åt och bakade!
När kyle lagt sig så mös jag och kian i soffan bara vi två. Han är så snäll min lillprins!!! Sen somnade han gott i sin säng han med :)

Så nu har jag precis duschat, var verkligen skööönt!!! Och dricker nu lite te, ska alldeles strax lägga miiig.

Imon är en ny full dag! Godnatt.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: