8 november

2011-11-08 / 09:57:05

Godmorgon!
Nu var det ett tag sen jag skrev sist, och nu är det redan 8 november.. Jag minns inte att tiden gick så har fort när man inte hade barn eller gjorde den det? Fy.. Nu hänger man ju inte med riktigt.

Iaf kian har fått sina vaccinations sprutor på 3 månaders dagen.. Han var duktig och skrek inte så väldans mycket. Fick lite feber bara och sov väldigt bra ändå.
Han vägdes och mättes också. Han hade gått upp till 6500 gram och var 61.5 cm lång. Stooora lilla killen :D

Va på halloween fest i helgen med.. Det var skoj! Saknade mina pluttar dock.. Festa är inget för mig då är jag hellre hemma med en bra film och godis!

Klippte även lugg i torsdags, det blev väl bra.. :p
Hängde också upp nya tavlor i kyles rum som han är såå stolt över haha!

Igår storhandlade vi och under tiden passade tintin barnen så det skulle gå lite snabbare! Kom hem med typ 14 kassar haha! Var tvungen att ringa efter bärhjälp!

Igår var kian lite gnällig innan han somnade... Men han somnade isf till slut vid 22 tiden och vaknade klockan 4 för lite mat och somnade snabbt om och vaknade nyss! Nu ligger han här framför mig och sprattlar som en fisk ^^

Senare idag ska vi städa bara och ut och gå en runda.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: