17/11

2011-11-17 / 10:38:47

Godmorgon!
*gäääsp*
kian somnade för natten vid 21 trodde jag.. Han vaknade 00 sen igen och var vaken hur pigg som helst till 3... Sen vaknade han 9 igen. Jag hoppas verkligen attt detta bara var en engångs grej!!!

Idag skulle kyle egentligen till dagis men jag orkar inte stressa mig dit! Är helt slut.. Är inte van med detta ;) haha.

Storstädning idag då.. Känns lika tråkigt varje gång. Jag städar fint 1 timma senare är det lika stökigt igen..

Jag ska lägga upp ett belöningssystem till kyle.. Han är sååå dålig på att städa sitt rum MEN om han håller det fint i 14 dagar så får han välja vad han vill göra den helgen! Vad han vill tex badhuset, busfabriken mm.
Ska visa bild sen och se hur det går :)

Kommentarer!
Postat av: Michelle

Oj 14 dagar? haha knappt så jag kan hålla städat i två dagar haha.. Hoppas det funkar för er i alla fall!! Kul med något som motiverar! :)

Kommenterat - 2011-11-17 / 20:56:21
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: