14/11

2011-11-14 / 15:34:17
Goddagens!
Idag vaknade vi halv elva.. det var skööönt! Kollade klart på 3 säsongen av 90210 igår kväll haha.. usch. Ja men så kan det vara ibland ;) haha.
Kian hade magknip så han somnade inte förens 23 igår kväll.. han pruttade lite i sömnen med men vaknade inte förens halv åtta och ville ha lite mat.. sen somnade han om 10 min senare och vaknade halv elva då :) .

Har plockat upp som jag alltid gör.. kian gymmar och kyle kollar på barnkanalen lite granna. Idag ska vi hem till mona och äta lite har jag för mig jonte sa.

Imorgon är det dagis som gäller för kyle.. det var ett tag sen.  Snart är det december månad redan.. och då ska det göras en del.. kolla bara kalendern nästan full!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: