1 advent

2011-11-27 / 08:57:23

Godmorgon!
Var ett bra tag sen jag skrev nu.. Har inte hunnit och när jag har haft tid har jag haft annat att tänka på.

Har inte hänt så väldans mycket sen sist heller så kan bara uppdatera helgen.

Ifredags så var jag och tintin och handlade på dagen hittade lite julklappar till kyle och så handlade jag ost tills på kvällen då jag skulle träffa michelle, bekke, nathalie och milla :)

På kvällen så gick jag hem till natha vi åt lite vin och drack gott, satt sen och tjatade på några timmar. Michelle hade gjort en gooood sockerbombs tårta! Väldigt mättande.

Igår (lördags) så vaknade vi runt halv elva. För kian somnade inte för natten förens halv ett på natten i fredags :/
Men som sagt vi gjorde ingenting på hela dagen på kvällen så kollade vi på två filmer. Kian och Kyle somnade för natten 21:30.
Vi kollade först på filmen som gick på 4an minns inte vad den hette men den var bra. Kollade sen på fright night eller vad den hette och den var faktiskt bra, bättre än jag trodde den skulle vara när jonte sa att den handlade om vampyrer.

Idag ska vi storhandla och OM vädret tillåter så ska vi in till julskyltningen.
Det blåser som tusan och regnar.. :(

Men ja nuu är den frukost som gäller!

Kommentarer!
Postat av: Carro

"Vi åt lite vin och drack gott", men gullis :P hahah

Kommenterat - 2011-11-28 / 15:01:18  | URL - http://norbergcaroline.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: