30 Maj

2011-05-30 / 14:20:08
Ja ni.. jag måste bli lite bättre på att uppdatera.. inge roligt annars ju ;(

I fredags så var jag hemma hos Nathalie, där även michelle, bekke och milla var :d vi åt kotletter, ungsstekt potatis, morätter, champinjoner och lök samt champinjonsås :d och till efterrätt så blev det fruktsallad med glass! Jätte gott och jätte trevligt. Drack dock lite för mycket cola fick ont i magen sen på kvällen.. haha.

I lördags så gick jag och Kyle med mamma och tintin till eurostop och kollade samt handlade lite, kyle fick nya foppatofflor samt sopbubblor av Tintin.
Sedan vidare hem och packa upp alla varor, och sen till andersbergsfestivalen så kyle fick rida häst samt hoppa hoppborg. När vi väl kom dit så började det regna så klart.. kyle hoppade knappt 2 min, och vågade inte rida när det väl kom till kritan.. vi gick runt och kollade lite bara sen gick vi till kiosken och köpte lördagsgodis.
Kom hem och vilade lite, sen beställde vi pizza och kollade på Hall pass och battle los angeles tror jag den hette..

Sen igår så åkte vi hem till Mona där hon bjöd på slottsstek och tobleronetårta!

När vi kom hem så plockade vi undan lite granna jag och kyle då jonte stack hem till benjamin. Åt lite kvällsmat sen somnade han och jag satte mig i soffan tills jonte kom hem då vi kollade på red riding hood. Den var sådär, trodde den skulle vara bättre..


Och idag har vi bara tagit det lugnt, har varit helt seg hela dagen :S Håller just nu på med mat, Klyftpotatis och stekt kyckling med sallad till då så klart.. :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: