25 Maj

2011-05-25 / 15:26:16
Idag är det redan den 25 maj, den 1 maj fyllde min mormor 60 och det känns som förra helgen typ.. :O. Denna månaden har verkligen gått snabbt! Om en vecka är det 1 juni och bara 2 månader kvar tills jag har BF. (beräknad förlossning). Jag har en känsla av att bebis kommer komma typ den 4 augusti? en magkänsla jag har ;) haha.

Idag går jag förresten in i vecka 31, "bara" 9 veckor kvar ;). Börjar känna att magen är tung nu, får ont i ryggen av att gå längre sträckor, samt halsbränna som tusan! Annars är det inget att klaga över.

Idag har jag plockat udan lite som vanligt, ska dammsuga och torka golven imon det orkar jag inte idag.. ikväll ska vi hälsa på Mona på sjukan. 

På fredag ska jag grilla med tjejerna bara äta gott och umgås, det behööövs!

NU ska jag hämta Kyyle! PUSS
Kommentarer!
Postat av: Carro

Ja men eller huuur... :)

Kommenterat - 2011-05-27 / 13:31:11  | URL - http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Men avbetalning hatar jag. Hatar att vara skyldig någon pengar för då ligger de bara och gnager :p

Då spar jag hellre och köper när jag har råd :)

Kommenterat - 2011-05-28 / 11:53:02  | URL - http://norbergcaroline.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: