16 Maj

2011-05-16 / 19:10:39
Japp idag är det redan den 16 maj.. denna månaden går ju fort som tusan! Hinner inte med.. vet inte hur många gånger jag säger det haha.. men jag gör verkligen inte det.

Idag hade jag sån huvudvärk innan så har vilat mest hela dagen, nu håller jag på med kvällsmat, potatis och korv och senapssås, samtidigt som jag tvättar.. har tvättat 2 maskiner och är inne på 4 nu.

Veckan är fullspäckad med saker att göra som tvättning, picknick med dagis, städning, till barnmorskan, fira mormor och en grej till.. sååå denna veckan kommer också rusa fram.

Nej hade väl inte något speciellt att skriva egentligen haha ville bara skriva lite.. men återkommer.

PUSS

Förresten har nog inte lagt upp en bild på magen i vecka 28 än.. och i övermorgon går jag in i vecka 30. Seg ;) men bätttre sent än aldrig.. så här kommer en biild:

Kommentarer!
Postat av: Malin

Stooor & Mysig <3

Kommenterat - 2011-05-16 / 23:58:25  | URL - http://ourhappydays.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: