Tänk om..

2011-03-15 / 23:44:41
..Klockan bara hade varit 18 på kvällen och inte snart 00. Då hade jag hunnit plockat undan här tills imon så jag slipper göra det imon. haha. Jag har inte hunnit/orkat på hela kvällen.

När vi kom hem så plockade jag iaf liite, sen gjorde jag och Kyle kvällsmat. Spagetti och köttfärssås men han tyckte den blev för stark så han åt inte upp allt men en del. Precis när vi hade ätit upp så kom Tintin hit så vi pratade och mätte lite i hallen. Vi satte även upp en mätsticka på kyles rum. Han är prick 100 cm förövrigt ;)

Kollade sen på desperate housewives och sen pretty little liars.

Ja och nu är klockan så pass mycket att man ska gå och lägga sig.. är ju en dag imorgon också ;)

Så godnatt på er! Puss.
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

100 cm? Då är han snart lika lång som mig hahahah =D

Kommenterat - 2011-03-16 / 10:56:47  | URL - http://nathalinchen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: