Svullen

2011-03-10 / 20:27:20
Ja jag känner mig verkligen svullen idag.. min mage är hård som sten och bara i vägen.. kan inte ta på mig strumpor ens :(
Tänk sen när jag är i vecka 30+ kommer säkerligen bli större än jag var med Kyle.

Idag har vi bara tagit det lugnt jag och Kyle, en ledig dag med andra ord. Skönt var det kände att jag behövde vila var på g att få migrän men de börjar lägga sig nu.
Jonte kom hem innan och skulle hjälpa mamma med att slänga saker på tippen men det blev inte av så de får göra det imorgon istället.

Just nu spelar jonte, pontus och kim i vardagsrummet, de spelar marvel vs capcom.. det var faktiskt skoj. haha det är ett fightingspel med hulken, spiderman, ironman, wolverine ja en massa serie gubbar iaf.

Kyle kom in till mig och jonte innan och hade tagit bak snoppen och satt benen i kors och säger "åh jag har en vagina" så frågade vi honom vem som har lärt honom det för vi har inte gjort det.. så sa han först att jag hade gjort det haha men sen ändrade han sig och skyllde på Tintin som han alltid gör.
Om han säger något fult ord så är det Tintin som har lärt honom det, om han hittar på något bus så är det så klart Tintin som har lärt honom det ;).
Han saknar alltid Tintin 1 min efter hon har gått härifrån, säger att han älskar henne minst 10 gånger under en kväll när hon är här och hälsar på.. undra om han älskar sin moster?? ;)



Han ser väldigt stor ut på denna bilden och har en väldigt snygg och pråper frilla ;)
Kommentarer!
Postat av: TINTIN

ahahah, han är så söt <3

men

VARFÖR SKYLLER HAN ALLTID PÅ MIG? :'(

Kommenterat - 2011-03-10 / 21:21:39
Postat av: Nina

Vet inte :(((( en fix idé tror jag men det är skoj :L HHAHAH

Kommenterat - 2011-03-10 / 21:34:08
Postat av: Olivia

haha fy på tintin;)

Han är såå söt <3

Kommenterat - 2011-03-10 / 21:34:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: