Kväällen..

2011-03-17 / 20:47:13
Godkväll,
Nu sitter man här igen. Denna dagen har gått väldigt fort.. har dock inte gjort något vettigt idag. Försökt få tag på en lärare bara.. Läst på lite om en grej som jag ska göra i början av september.. men mer om det vid ett senare tillfälle ;)
Känns som en braaaa bit dit.. men egentligen är det bara ett halv år och det halvåret kommer gå sjukt fort, jätte mycket som händer innan dess.
Massa födelsedagar och kalas, bröllop, jag och jonte firar 6 år, Kyle fyller hela 4 år, fixa en del innan bebis kommer, jag föder redan i augusti och min sista kurs ska göras.
Ja som sagt en hel deel.. Men det är skönt så det går snabbt tills bebis kommer ;).

Magen växer så den knakar.. känner mig bara ivägen överallt, kom knappt upp från badkaret innan när vi alla badade hahaha. men det är sånt man får ta ;) Är väldigt nyfiken på hur mycket jag har gått upp i vikt.
Känns inte alls som att det är lika mycket som med Kyle.
Med honom så hade jag ju cravings som hette duga. Åt maaaassa kakor och godis.. vilket man inte tänker på då så klart.
Men denna gången har jag inga cravings alls än så länge *peppar peppar*.

Lyssnar just nu på Storm Weather Shanty Choir - Drunken Sailor, väldigt bra låt ;)
Kommentarer!
Postat av: Tintin

vad ska du göra i september? vavavava?

Kommenterat - 2011-03-17 / 21:15:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: