28 Mars

2011-03-28 / 12:05:38
Hej hopp
Har haft fullt upp hela helgen därav uppdateringen ;)

Ifredags så storhandlade vii, sen åkte jonte hem till sin kusin och skulle sova där för de skulle umgås lite. Jag och Kyle hade en myskväll framför tvn dock somnade kyle rätt snabbt så jag kollade på tre filmer själv :P Haha.
Jag kollade först på Love and other drugs, den var skit fin!!
Handlar om en kille som säljer mediciner så träffar han en tjej på en klinik då, så blir han kär i henne så får han veta att hon har parkinsson.

Efter den filmen så kollade jag på You again, den var också bra.. lite mer komedi i den.
Den handlade om en tjej som blev mobbad i skolan, och sen får hon reda på att sin bror ska gifta sig med denna tjejen som mobbade henne.


Och sist kollade jag på Burlesque, som var den bästa av dessa tre filmer!
Handlar om en tjej som vill bli dansare/sångare i en burlesque klubb, så får man följa henne då samt hon som äger klubben. Det är ju cher som spelar hon som äger klubben och hon som vill bli dansare/sångare är ju christina aguilera.


I lördags så tvättade jag hela förmiddagen, sen framåt kvällen så åkte vi hem till Malin, Chrille och Neo. De bjöd på mat, klyftpotatis och fläskfilé. Jätte gott. Kyle åt jätte bra också.
Sen lekte han och neo heeela kvällen sprang och hade sig. När vi skulle gå hem sen så somnade kyle i vagnen på mindre än 1 minut haha.

Igår (söndags) så tog vi det lugnt heela dagen, sen på kvällen så hjälpte Jonte Pontus att flytta sin bil, sen kom pontus över så kollade vi på en film.



Ser att det hade blivit en del filmer i helgen, haha !

Idag ska jag bara fixa all tvätt som blev sen i lördags och sen plocka undan lite granna.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: