23:11

2011-03-18 / 23:11:10
Godkvääll,
Sitter här igen, trött som in i.. och längtar till min svala säng. Vet dock inte varför jag inte går och lägger mig haha.
Ja idag har jag och Kyle bara städat och sen till kvällsmat blev det lite fredagsmys med tacos. Sen somnade Kyle och jonte satte sig och spela lite tvspel med sina kompisar.. vi skulle se film men klockan är nog lite för mycket för det..Ja jag börjar bli gammal som tycker det börjar bli för sent att se film vid 23 tiden ;) haha. Men det är ju en dag imorgon också.

Kyle vaknade innan förresten och grät hysteriskt innan jag hann fram till hans rum så hade han kutat ut i köket och tog sig på snoppen och knep och knep och grät. Jag ledde honom till toan för han sov fortfarande..och satte honom där så kissade han jäääätte länge. Sen bar jag in honom till hans säng och han somnade om på 2 röda.
Han är riktigt duktig som vaknar av att han är kissignödig nu istället för att kissa i sängen. :) Där blev jag stolt.

Imorgon är det bara en vilodag som gäller.. har ingenting planerat.. behöver handla lite iofs.. men det får man ta då :)

Nuu blir det sängen. Godnatt allihopa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: