22 veckor

2011-03-22 / 18:00:22
Har redan gått sen jag fick reda på att jag var gravid.. dock har det bara gått 4 veckor sen jag berättade det för alla andra ;) haha. Men denna tiden går sjukt mycket snabbare än när jag var gravid med Kyle.
Har inte hänt så mycket sen förra veckan.. kanske att magen har blivit lite hårdare och jag känner ännu mer sparkar tydligare.

"Nu väger bebisen nästan 430 gram, är ungefär 28 centimeter lång från hjässa till häl och har samma proportioner som en nyfödd bebis, om än lite spinkigare eftersom bebishullet inte utvecklats ännu."

Kommentarer!
Postat av: elisabeth

så underbart! :D

Kommenterat - 2011-03-22 / 20:14:17  | URL - http://elisabethbiirgersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fin mage du har! Tiden springer verkligen iväg! Känns typ som igår när jag hälsade på er på BB när kyle var född. Snart dags att köpa presenter igen ju;-) kram vännen

Kommenterat - 2011-03-28 / 12:42:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: