22 Mars

2011-03-22 / 17:51:34
Hejhopp,
varit lite seg på att uppdatera nu de senaste dagarna.
Idag vaknade vi iaf vid 9..så ovanligt va. .:( haha. Åkte och lämnade Kyle på dagis sen åkte jag hem till mamam och fikade lite och följde med henne och handlade sen hämtade jag Kyle igen.. såklart somnade han på bussen hem.. men han vaknade när vi gick av igen och spelar just nu lite super mario :) Han älskar super mario och är riktigt duktig.

Deklarerade precis också..alltid ett plus i kanten när man får tillbaka på skatten.. :) blir nog gekås eller ikea då ;) haha.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, har lite huvudvärk så blir till att vila lite. Behöver nog järntabletter.. :S får se vad min bm säger nästa besök.

Nu ska jag börja med kvällsmat :) PUSS
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: