21 veckor

2011-03-16 / 20:49:25
Japp nu har man gått 21 veckor. Tiden går mycket mycket snabbare nu än när jag var gravid med Kyle.
Herrejösses.
Jag känner dock inga symtom så direkt mest sparkarna som gör att jag känner mig gravid, och sparkarna på kisseblåsan som gör att jag måste kissa var 5e minut ;) haha.

Nästäppan har börjat försvinna *peppar peppar*, "mensvärken" kommer bara då och då och inte hela tiden som i början . Är inte alls hungrig som jag var med Kyle.. så denna gången kanske jag inte alls går upp så mycket i vikt som med Kyle.. man kan ju alltid hoppas ;) har inte vågat väga mig sen jag var i vecka 12 heller. och då hade jag redan gått upp 2 kg :(

Ne men här kommer en liten magbild i vecka 21.



Det har hänt en del på en vecka ser jag.. OCH större bröst har jag fått märker jag... haha.
Kommentarer!
Postat av: martina

att ha stora bröst är inte alltid kul, tro mig jag vet massa negativa saker hihi

Kommenterat - 2011-03-16 / 21:55:38
Postat av: Frida - mamma till två små trollungar

:] Vad är dukan-metoden för något spännande då? Jag vill inte svälta mig ;P haha

Kommenterat - 2011-03-17 / 09:03:00  | URL - http://fridadrotz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: