19 Mars

2011-03-19 / 19:44:44
Hellu,
idag vaknade jag och kyle 11.. Alltså jag förstår inte detta haha, tänkt när han var runt 1 så vaknade han 6 på morgonen och jag trodde aldrig att han skulle börja sova länge på morgonen :O
Vi gjorde lunch som var omelett med champinjonstuvning. Sen guck jag hem till mamma och lämnade en matta och gardiner :)
Kom hem och kollade lite på tv med Jonte och Kyle sen beställde vi pizza och kollade på gullivers resor.
Beställde pizza feån mobilen, en gratis app som har kommit. Skit smidigt haha ;)
Vid halv sju så gick jag ut till tintin för att sofie skulle komma. Vi skulle till maxi och handla lite. Kom hem och kyle såg direkt kexchokladen jag hade köpt haha.

La mig i soffan så kommer Kyle fram och frågar " vad är det där inne?" och pekar på min mage. "det vet duu" svarade jag. Då säger han " en bebis som inte kan röra på huvudet för han är så liten" haha. Så sa jag " ja precis, han kan röra på ben och armar men han kan inte lyfta huvudet" till svar fick jag " ameh lägg av!" hahah söt han är!!

Nu ska jag fixa diskmaskinen sen kolla lite på tv. Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: