16 Mars

2011-03-16 / 19:18:46
Hej heeej
Herregud vad dagarna går snabbt :O redan den 16 mars! Vi har snart bott i vår nya lägenhet i en månad, känns som det var i helgen som vi flyttade in!

Idag har det varit en bra dag iaf.. vaknade halv nio åt frukost och åkte sen till dagis. :) Kom hem plockade undan lite granna och sen hälsade jag på hos Nathalie, vi drack lite te sen målade hon mina naglar.

Gick sedan vidare för skulle hämta Kyle, mötte Tintin på bussen så hon hängde med och hämtade honom idag igen.

När vi kom hem så började jag med kvällsmaten, potatis, korv och senapssås. Under tiden jag och Kyle gjorde maten så sjöng vi "vart är tummen osv" och "oooh mamma haj dododododo och pappa haj dododododo". haha
Nu ska jag snart göra iordning kyle sen natta honom.

Ikväll kommer greeeeys och sen off the map! Sen blir det tidig kväll ;P

PUSS
Kommentarer!
Postat av: Tintin

..

du " mötte " inte mig på bussen..DU TVINGADE MIG ATT FÖLJA MED!



PUSSS

Kommenterat - 2011-03-16 / 19:23:23
Postat av: Nina

Fniss.!

Kommenterat - 2011-03-16 / 19:48:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: