14 Mars

2011-03-14 / 20:16:15
Hejsan!
Vaknade sent idag igeeen.. så vi försov oss ifrån dagis. Fast kyle somnade 20 igår kväll så vaknade han 10.
Vi  gick upp och gjorde scones och ägg till frukost. Jonte var visst hemma idag såg vi när vi vaknade han hade jätte ont i huvudet så han har mest legat hela dagen.
Efter frukosten så kollade vi lite på tv, sen kom Tintin hit för hon skulle följa med mig till polani eller vad det hette för att hämta en plexi skiva till Jonte. Så vi fick hoppa av vid nyhems torg sen gå en bra bit men det gick bra iaf.. :)

När hon kom så skulle hon bara äta upp sin mat som hon hade köpt med sig sen så åkte vi. Kyle var snäll både dit och till maxi men sen när vi var på maxi dååå blev han ett litet mini monster.. :( haha. Han ville ha allt och plockade ner allt i korgen. Gnällde för han inte fick det osv. Men sen på hemvägen blev han glad och lydig igen haha.

När vi kom hem så somnade jag en liten stund på soffan medans Jonte och Kyle spelade kalle anka på Jontes gamla nintendo. Vid 19 gjorde jag kvällsmat, flygande jakob. Vi är så tråkiga här så vår flygande jakob innehåller bara kyckling och chilisås ;) haha.

Nu har Jonte och Kyle badat klart så jag ska natta Kyle.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: