12 Mars

2011-03-12 / 11:25:21
Godmorgon!!
Kyle vaknade tidigt idag för att ha somnat så pass sent igår.
Igår va Tintin, Pontus och Kim här en stund. Pontus, Jonte och Kim spelade lite tvspel och jag och Tintin skulle precis börja spela Halmstadspelet (som monopol) när vår pappa kom för att träffa oss en sista gång innan han och Pontus åker till östersund. Vilket de gör idag.

När Kyle vaknade idag så var det första han frågade "när kommer Tintin, Pontus och Kim??" haha han tröttnar då aldrig ;) han har energi den lilla killen alltså.

Idag ska Jonte på något med zeitgeist sen ikväll ska han till veinge. Jag vet inte om jag och Kyle ska följa med dit ännu jag känner att jag är för trött för det iaf ^^

Nej nu får man väl börja med dagen.. :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: