10 mars

2011-03-10 / 00:45:29
(natt;))
Helluu
Idag har man varit duktig, borde sova nu ju vet inte riktigt varför jag är uppe haha.
Dagen började med att Kyle körde sin nya radiostyrda helikopter som han fick av sin morfar i går.
Vid 14-14:30 så kom mamma och tintin hit. Vi pratade och de drack kaffe. Sen var jag tvungen att åka till eurostop för att posta lite grejer men de gick fort :)
Kom hem och började med maten kycklinggryta och ris. Efter maten så stack Jonte hem till anton, jag och tintin bakade lite.
Det blev morotsmuffins, chokladmuffins och rulltårta. När klockan var ca halv sju kom jag på att jag hade tvättid som började klockan 18.
Sprang ner och slängde i två maskiner. Hann med 6 maskiner tillslut iaf ;)
Sen spelade jag och tintin tvspel en bra stund. jonte kom sen hem vid 23 så spelade vi lite till :( och NU ska vi lägga oss ;)

Imon är det inget planerat, så det känns skönt!
Bebisen i magen sparkar på idag.. Sparkade mig på min kisseblåsa så jag blev akut kissignödig innan:( Känner rätt tydligt nu för att "bara" vara i vecka 20. Iom att min moderkaka ligger i framvägg så kan det ta lite längre tid för mig att känna sparkarna även om det är andra barnet.

Nej nuu blir det sängen! Godnatt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: