Vecka 32

2011-06-07 / 14:11:22

 

Hade glömt lägga upp en bild på magen i vecka 32, imorgon går jag in i vecka 33, så då kommer en ny bild haha.

Börjar känna av foglossningen mer och mer i ryggen nu..det är väldigt strängt. Värmen är väldigt jobbig också..svettas ju som en gris känns det som haha. Händerna svullnar upp som riktiga korvfingrar när det blir för varmt också.. Tror denna sommaren kommer att bli lika varm som förra om inte varmare.. såå det får bli massa bad denna sommaren, dock kommer jag få smörja mig med faktor 50, brände mig när jag smörjde in mig med faktor 30 :/

Kommentarer!
Postat av: Williamlinda

Great site and interesting informations. THX!

Kommenterat - 2011-10-17 / 11:49:03  | URL - http://williamlinda.blogetty.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: