9 Juni

2011-06-09 / 19:38:37
Hellu,
Idag vaknade vi jätte sent jag och Kyle.. inte bra.. Åt sen frukost och busade lite i soffan sen var klockan helt plötsligt 2...
Dammsög och städade samt skrubbade soffan ;) svart soffa och småbarn går inte riktigt ihop egentligen men nu ser soffan nästan ny ut igen :D.
Sen hade klockan redan hunnit bli 5..så åkte vi och handlade med Jonte som kom hem då.. kollade lite i affärer osv.

Precis när vi hade kommit hem så knackade det på dörren så var det en kille som sålde såna dära böcker där det står vad som har hänt i tiden typ.. men vi tackade nej inte intressant för oss ^^.

Jonte är nu hemma hos Benjamin och ska fixa lite grejer inför imon. Kyle kollar på kurage och jag satte mig här en liten stund ska snart natta honom och sen kolla på criminal minds.
Har haft så jädrans ont i ryggen idag.. tror det är för att jag dammsög men man vet aldrig. Får vila lite extra mycket ikväll.

Imon så ska vi tvätta vad jag vet än så länge.. sen på kvällen vet jag inte riktigt vad jag och Kyle ska göra än så länge.. Jonte ska ha hit några killar på spelkväll eller vad det var ^^ Så inte så skoj för mig iaf att vara hemma då, Kyle älskar det ju men ja han kan bli lite tjatig haha.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: