8 Juni

2011-06-08 / 16:42:50
Hallåå,
Idag har vi städat i stort sett hela dagen.. har fixat tvätten tills på fredag, slängt sopor, bäddat rent, plockat undan, diskat (plockat in i diskmaskinen), städat inne på toan och i badrummet.. Så imon är det bara golven som ska tas.
Att detta har tagit hela dagen beror på att jag får ont i ryggen så pass lätt så jag måste vila lite mellan varven ;)

Idag kom även skattepengarna in på konton så det känns lite skönt iaf, Jonte skulle göra lite ärenden innan han kommer hem idag så får se när han hade tänkt sig komma hem. Kanske borde ta en dusch innan?;)

Kyle har börjat ställa rätt frågor nu dom senaste dagarna som, varför lever vi? varför spolar toan ner papper? varför bankar hjärtat? varför får tjejer blod? (mens).. Han växer han också ;)

Idag går jag in i vecka 33, alltså bara 7 veckor kvar, 55 dagar bara! Helt sjukt minns när jag precis hade plussat och var då i vecka 4! haha.

Nej nu ska jag förbereda färdigt kvällsmaten som blir kycklingryta :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: