6 Juni

2011-06-06 / 11:37:52
Hallå hallå!
Nu har det gått några dagar sen jag skrev här igen.. Men har haft så mycket att göra och har knappt suttit vid datorn. Nu skriver jag dock från telefonen men ändå haha!

Vaknade idag klockan 11 blev helt förvånad... Sovit 10 timmar inatt då alltså. Skönt men nu har jag en sån jobbig huvudvärk.. Kanske är vädret dock för det ska regna imon och det är lite kvavt ute.
Men iaf idag hade vi planerat att åka till brottet men får se om jag följer med har bränt mig som tusan så trooor det bästa vore om jag stannade hemma och vilade.

Men ska berätta lite om helgen med..
i lördags så åkte vi som sagt till IKEA med min mormor.. Vi hittade allt vi skulle ha iaf, kommer komma bilder på det senare :D
När vi kom hem från IKEA var vi så trötta så vi åt kvällsmat och sen hade vi lite lördagsmys, kollade på Rio med Kyle och sen när han somnade så kollade vi på Shelter.

I söndags igår alltså.. Så vaknade vi rätt sent också.. Åt frukost och packade ner fika och badkläder och åkte till brottet. Kyle älskade det som vanligt.. Var uppe en halvtimma sammanlagt kanske ^^ hab älskar verkligen att bada och är riktigt vild.. Kommer hem och ska duscha så ser man att man har typ bränt hela kroppen förutom magen haha!
På kvällen så grillade vi med Michelle, Benjamin, Kerst och Bekke! Vi spelade även kubb innan vi fick åka hem till nettan för att hämta Kyle som inte ville sova där längre ^^

ja det var min helg.. Idag ska jag plocka undan lite här hemma sen helgen..!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: