3 juni

2011-06-03 / 21:27:30
Hallå i stugan!
Just nu ligger jag i sängen och vilar magen lite. Städade kök, hall och vardagsrum nu när Kyle la sig. Man får ju passa på då haha ;) dammsög även vardagsrums mattan inför de nya bordet :)
idag vaknade vi tidigt och åt frukost sen åkte vi till stranden och var där någon timma sen innan vi åkte hem så tog vi oss en glass i hettan! Fy faro så varmt det har varit idag, jonte frös dock på stranden men det gjorde ju inte jag haha ^^ Väl hemma så vilade vi i soffan innan jonte skulle vidare hem till benjamin för att göra något.
När jonte kom hem igen hade vi precis gjort klart maten som blev tacos väldigt goott! :D ingen halsbränna än så länge heller (peppar peppar!!!)

Imorgon ska vi till IKEA och handla lite till hall och vardagsrum med mormor, sen om vädret tillåter så blir det stranden igen på dagen och minigolf på kvällen.

Nej men nu ska jag göra mig ett iskallt glas saft och sätta mig framför tvn nu när solen äntligen har försvunnit från vardagsrummet. Haha
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: