22 Juni

2011-06-22 / 20:13:25
Hallå hallå,
Idag är det alltså den 22 juni...denna månaden har en vecka kvar sen är den slut.. :s Vart har den tagit vägen egentligen? :O  Känns som det var i förrgår det blev första juni och sommaren började på riktigt haha!

I helgen så var vi ju på bröllop, chrille och malin gifte sig. Det var väldigt fint och bra gjort utav dom! Var jätte trevligt och de var hur fina som helst:D

Annars i veckan har det inte hänt något speciellt alls, vilat min rygg och mage bara, hade sånt tryck nedåt i helgen så det var jätte svårt att gå och resa sig.. :( men det börjar bli bättre nu men ryggen gör fortfarande ont när jag har gått en bit eller legatpå samma sida för längei sängen.
Går ju in i vecka 35 idag, alltså "bara" 5 veckor kvar.. +- 2 veckor dårå.

Idag var vi i stan hela eftermiddagen, åt lite kinamat och glass. Kyle ligger just nu och kollar på casper, jag ska bara skriva klart denna sista meningen sen tänkte jag natta honom :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: