16 Juni

2011-06-16 / 15:48:22
Hallå hallå,
Idag vaknade vi i tid jag och Kyle, gick upp och åt frukost sen plockade vi lite och sen bara slappade vi framför tvn tills vi skulle ta bussen in till stan och möte michelle för att sen gå till barnmorskan.. :)

Allt såg bra ut, hade gått upp 1 kg sen jag var där sist, för 4 veckor sen. Magen hade växt en del från 27 i sfmått till 32. Blodtrycket såg väldigt bra ut men järnvärdet mindre bra, haha inte konstigt jag har känt mig trött hela veckan, få gå och köpa niferex (järntabletter) i morgon så jag inte somnar på malin och chrilles bröllop på lördag ;).
Hon kollade även om bebisen har lagt sig med huvudet neråt och det har han, hans huvud var dock lite rörligt fortfarande.

Sen gick vi vidare till en bokhandel då michelle skulle köpa en ny kalender, sen till hemköp och köpte bröd till fåglarna och en banan till mig och Kyle för mitt blodsocker sjönk rejält :/..sen ville vi ha lite körsbär och jordgubbar så vi gick till torget och hittade billig frukt, jordgubbar + körsbär för 60 kr är inte dåligt!

Åt lite på mcdonalds innan vi gick och matade fåglarna och sen vidare hem. Nu ska jag snart fixa tvätten för tvätta ikväll igen.. har dock bara 4 maskiner så det kommer gå snabbt!

Hej så länge!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: