13 Juni - 50 dagar kvar

2011-06-13 / 15:31:41
Hallååå,
Idag är det bara 50 dagar kvar tills bebis kommer, kan ju komma tidigare och senare också. Hoppas lite tidigare.. hihi

Ilördags så åkte jag ju till gekås, hittade det jag ville ha blev lite billigare än jag trodde också.. så det var ju bra ;) Åkte hem sen nästan direkt hem till Nathalie för att fira henna, vi fick lite tårta (som var skitagood) och sen satt vi och pratade en massa. Michelle fick för sig att göra lockar i mitt hår, så det fick hon göra och det  blev faktiskt bra!.

Igår så fixade Jonte klart det sista i vardagsrummet, satte upp en klocka och kabeldöljare eller vad det heter, sen åkte vi hem till Malin, chrille och neo och grillade körv och satt och pratade. Jonte hjälpte också Malin lite med deras festprogram.

Det var vår helg, den gick otroligt snabbt, redan måndag och ny vecka idag då.. Veckan startas med att tvätta en massa tvätt! Ska försöka hinna med att tvätta så många maskiner som möjligt nu innan klockan sex, har typ 8 maskiner tvätt.. kanske får klart hälften iaf :P.

Nej nuu ska jag ner i tvättstugan igen! Tjingeling.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: