9 Juli

2011-07-09 / 15:53:46
Alla vaknade halv elva idag.. haha sovmorgon? ja. Men lika trött va jag ändå..
inatt vid 4 tiden vaknade jag av att jag hade sååå ont i övre delen av magen samt ryggen.. kunde inte ligga på något vis, gick upp och kissade och la mig sen på rygg så kändes det lite bättre.. men det gjorde fortfarande ont. Det höll i sig i en timma ca..Inte skoj alls. Sen somnade jag iaf om och vaknade av att det var skit varmt i sovrummet.. haha.

Idag så har jag molande värk i nedre delen av ryggen bara, som då och då kommer till nedre delen av magen. Och foglossning har jag med.. fy!
Igååår när jonte kom hem ifrån jobbet, hans sista jobbedag och nu har han semester!, så badade vi och sen gjorde vi hemmagjord pizza och sen mös jag och kyle till det till askungen 2, vi åt massa ostbollar och ostbågar medan jonte var iväg på bio med sina kusiner.
När Kyle somnade så kollade jag på chocolat , den är såå bra! Sen kom jonte hem vid halv ett tiden och satt sen och spelade med sin kusin till 5 på morgonen haha!

Idag har jonte och kyle varit i väg och badat jag torkade golven lite och vilade ryggen sen som sagt.. har fortfarande en molande värk i ryggen, får ta ett bad sen och se ifall det går över..
Jonte ska hem till en kompis sen och då ska jag och kyle kolla på askungen 3..har inte sett den faktiskt så det ska bli skoj ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: