5 Juli

2011-07-05 / 10:30:33
Denna månaden går ju jätte fort, redan den 5 juli liksom..gått 5 dagar sen sista juni..:O. Ja går den så här fort hela tiden lär vi ju ha en bebis väldigt snart!

Idag så ska vi eller ja jag, röja i kyles garderob..det behövs verkligen måste verkligen ta bort alla kläder som är för små så man inte står där en morgon och tar ett par byxor så bara nehe dessa är för små dessa med dessa med.. usch. Ja sen ska jag röja i klädkammaren också för där ser det ut som faaan, med alla bebis saker, kyles saker han inet använder som man bara har slängt in för att det inte får plats någon annanstans :P

Seen när jag är klar med detta så kommer tintin hit och hjälper mig att bära ner allt till källaren, som inte ska användas. :).

Jonte jobbar därför han inte kan hjälpa mig för den som undrar ;).

och sist men inte minst så tvättar jag ikväll 18-21, MEN det får jonte dock hjälpa mig lite med..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: