4 Juli

2011-07-04 / 17:26:50
Dagen började med att kyle väckte mig rätt tidigt imorse och ville gå upp för han inte hade något att göra? haha. Så vi fick gå upp och äta frukost.. han åt dock inte jätte bra.. men man kan förstår honom värmen är liksom inte att leka med..:(
Vi plockade upp lite granna och sen tog vi bussen in till stan. Mötte tintin också.
Sen in till barnmorskan, hade en vikarie idag. Hon var väl helt ok, men min ordinarie är bättre :P.
Magen har växt från 32 cm i sf mått till 33 på tre veckor..har dock gått upp 3 kg så det jämnar ut sig. Från sist jag var där då magen hade växt från 27 till 32 och jag bara hade gått upp 1 kg.

Hjärtljudet låg på 150 så det såg bra ut, bebisens huvud var fortfarande lite rörligt, men det är normalt som omföderska, huvudet kan fixeras samma dag som man får värkar.
Järnvärdet såg mycket bättre ut nu.. låg på 110 så behöver inte ta järntabletter. :D

Åt som vanligt på mcdonalds efteråt, och sen köpte jag en glass till Kyle som han åt medans vi svettades i värmen ;) haha.

När vi kom hem så kom Jonte också hem så jonte och Kyle är iväg och tar sig ett dopp i havet med andy.
Och jag sitter här nu och bara tar det luuugnt dricker lite apelsinsaft också och ska om en stund skala potatis.

Och idag är det bara 29 dagar kvar ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: