3 Juli - 30 dagar kvar

2011-07-03 / 17:15:54
Hallå hallåå,
Idag är det bara 30 dagar kvar till beräknad förlossning! alltså en månad, kanske mindre till och med!
Har en del smågrejer kvar som ska fixas denna veckan som kommer samt nästa sen är allt klart, men då ska vi ha kalas för kyle sen fyller kyle år så bebis får vänta liite till ändå ;) haha.

Iaf idag har vi varit i våxtorp och ätit med mona, nettan, julia och jontes mormor och morfar. Vi åt thaimat, asgott! Långt ifrån dock.. men gott!
Varmt har/är det ute också, jätte kvavt så hoppas verkligen att det börjar regna inatt så man kan få sova ordentligt. Inatt sov jag verkligen inte bra.. somnade 1 kanske, sen vaknade jag till och från av att jag hade halsbränna som tusan, har nog inte haft en sån hemsk halsbränna någongång :s.. jonte kom hem 8 imorse och började prata med mig med kändes som jag hade sovit hur länge som helst MEN jag var fortfarande trött, kyle sov fortfarande så jag passade på att somna om sen vaknade kyle vid 9-10 tiden.

Fick iaf tuggtabletter utav julia innan som jag ska testa sen innan jag går och lägger mig och se om jag slipper halsbrännan inatt.

Imorgon ska jag till barnmorskan igen sen ska vi nog bara gå runt på stan, vila så mycket som möjligt, har ont i ryggen och känner mig allmänt skum. Så hoppas inte det är bebis på g redan nu..för han får gääärna vänta lite och bakas lite till! ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: