24 Juli

2011-07-24 / 15:36:42
Aaa.. här är man ju bra på att uppdatera, får skylla på att vi har haft mycket att göra dessa dagarna.

Kan ju börja med torsdags då var vi ju på Liseberg, Kyle tyckte det var huuur skoj som helst MEN lite jobbigt att gå ;) haha. men han klagade inte så mycket på det. Tintin ville spela lite så det fick hon med sig kyle på.. han blev skit sur när han inte vann något och jäääätte glad när han väl vann. Han vann daim och plopp helt själv. Sen vann han och tintin en stor geisha stjärnvinst också!

Han var så söt när han kramade alla kaniner han såg, satt fint och kollade på kanincirkusen som kom också. Detta ska vi lätt göra om nästa år!

Fredagen så hade jag ont i hela kroppen ;) kändes som jag hade tränat ett dubbelpass eller något liknande kunde knappt gå ;) haha... men iaf jonte fick åka och köpa alla grejer till kalaset som skulle vara på lördagen, sen så kom tintin hit så städade vi det värsta samt gjorde tårtan.

Lördagen så vaknade vi rätt sent.. åt frukost och duschade, sen så kom alla gäster.
Kyle var helt exhalterad över alla som kom och alla paket han fick  ;) haha. Jag själv hade mensvärk heeeela dagen och kunde knappt äta.. tog två panodil men det hjälpte inte alls. Så satt mest ner..
Badade på kvällen med men de hjälpte inte heller..

Och idag då.. ja då har jag ingen mensvärk.. men är lite orolig i magen. Så får se om det är något på g! :D

Ska ladda upp alla bilder i ett eget inlägg sen också!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: